Show simple item record

dc.contributor.authorRodríguez Martínez, Jorge
dc.date.accessioned2014-01-28T22:09:40Z
dc.date.available2014-01-28T22:09:40Z
dc.date.issued1990
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11191/889
dc.description.abstractThis thesis will analyze the importance that the development of new products must have as a long term goal in the plans of any company in the household appliance manufacturing industry. Starting with the detection of a need in the market, the creation of a product to solve it, and its successful launching. Se analiza la importancia que tiene el desarrollo de nuevos productos en cualquier empresa. Para ello es necesaria la detección de una necesidad en el mercado para continuar con la creación del nuevo producto y su éxito de lanzamiento. Esto se tendría que ver como un objetivo a largo plazo. El trabajo se enfoca al sector de los electrodomésticos.
dc.description.provenanceSubmitted by Nicolás Perez Diego (npd@correo.azc.uam.mx) on 2014-01-28T22:09:40Z No. of bitstreams: 1 The_importance_of_ long_term.pdf: 2972580 bytes, checksum: dc7a006c15093cc6be41c63fb6d380b0 (MD5)
dc.description.provenanceMade available in DSpace on 2014-01-28T22:09:40Z (GMT). No. of bitstreams: 1 The_importance_of_ long_term.pdf: 2972580 bytes, checksum: dc7a006c15093cc6be41c63fb6d380b0 (MD5)
dc.language.isoeng
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.rights.accesopenAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas