• español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Opciones 
    • ¿Qué es Zaloamati?
    • Políticas de publicación
    • Registrarse
    • ¿Depositar?
    • Derechos de Autor
    • Cómo depositar
    • Tipos de documentos
    • Otros Repositorios
    • OpenDOAR
    • Redalyc
    • E-Prints
    • RAD-UNAM
    • FFyL
    • U Veracruzana
    • E-prints
    • UNM
    • RUA
    • Contacto
  • Login
cabecera
Search 
  •   DSpace Home
  • División de Ciencias y Artes para el Diseño
  • Search
  •   DSpace Home
  • División de Ciencias y Artes para el Diseño
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Con la voz del diseñador, expresión oral y escrita en alumnos universitarios: problemas y posibilidades 

Sainz, Itzel (Sainz González, M. I., 2012)
"Este trabajo comienza con un diagnóstico sobre la problemática en cuanto a la expresión oral y escrita de los estudiantes de Ciencias y Artes para el Diseño de la Universidad Autónoma Metropolitana. Unidad Azcapotzalco. ...

DSpace software copyright © 2019  Lyrasis
Contact Us | Send Feedback

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Sainz, Itzel (1)
SubjectComunicación escrita -- Estudio y enseñanza (Superior) (1)Comunicación oral -- Estudio y enseñanza (Superior). (1)
Oral communication--Study and teaching (Higher) (1)
PEDAGOGÍA (1)PN4192.S78 (1)
Redacción de informes -- Estudio y enseñanza (Superior) (1)
... View MoreDate Issued2012 (1)TypeTesis de maestría (1)... View MoreHas File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2019  Lyrasis
Contact Us | Send Feedback