• español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Opciones 
    • ¿Qué es Zaloamati?
    • Políticas de publicación
    • Registrarse
    • ¿Depositar?
    • Derechos de Autor
    • Cómo depositar
    • Tipos de documentos
    • Otros Repositorios
    • OpenDOAR
    • Redalyc
    • E-Prints
    • RAD-UNAM
    • FFyL
    • U Veracruzana
    • E-prints
    • UNM
    • RUA
    • Contacto
  • Login
cabecera
Search 
  •   DSpace Home
  • Zaloamati - Investigación
  • Search
  •   DSpace Home
  • Zaloamati - Investigación
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Académicos y globalización: el impacto de la globalización en los perfiles académicos en la UNAM y la UAM 

GRANADOS SEVILLA, ALAN EDMUNDO (Universidad Autónoma Metropolitana (México). Unidad Azcapotzalco. Coordinación de Servicios de Información., 2012-02)
Este trabajo analiza el impacto que tiene la globalización en la educación superior. Concretamente, se interesa por el impacto de este proceso, entendido como una multiplicación de las conexiones entre actores o nodos de ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
GRANADOS SEVILLA, ALAN EDMUNDO (1)
Subject
CIENCIA POLÍTICA (1)
Comunicación -- Investigación. (1)Educación superior -- Innovaciones tecnológicas. (1)Globalización. (1)Globalization. (1)JZ1324 (1)... View MoreDate Issued
2012 (1)
TypeTesis de maestría (1)... View MoreHas File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback