• español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Opciones 
    • ¿Qué es Zaloamati?
    • Políticas de publicación
    • Registrarse
    • ¿Depositar?
    • Derechos de Autor
    • Cómo depositar
    • Tipos de documentos
    • Otros Repositorios
    • OpenDOAR
    • Redalyc
    • E-Prints
    • RAD-UNAM
    • FFyL
    • U Veracruzana
    • E-prints
    • UNM
    • RUA
    • Contacto
  • Login
cabecera
Search 
  •   DSpace Home
  • División de Ciencias Básicas e Ingeniería
  • Search
  •   DSpace Home
  • División de Ciencias Básicas e Ingeniería
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Taller de preparación en línea para disminuir la reprobación de la materia de Precálculo. Caso ESIQIE - IPN 

Aguirre Janes, Martha Patricia; Rangel Zamudio, Luis Ignacio (Universidad Autónoma Metropolitana (México). Unidad Azcapotzalco. División de Ciencias Básicas e Ingeniería., 2018)
Este documento presenta los resultados de una experiencia académica realizada en el 2012 y 2013, llamada "Taller de Preparación en Línea (TPL)" para el Examen a Título de Suficiencia (ETS) de la unidad de aprendizaje de ...

DSpace software copyright © 2019  Lyrasis
Contact Us | Send Feedback

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Aguirre Janes, Martha Patricia (1)
Rangel Zamudio, Luis Ignacio (1)Subject
MATEMÁTICAS (1)
Taller en línea, exámenes, Pre cálculo. Online workshop, exams, Precalculus. (1)... View MoreDate Issued
2018 (1)
TypeArtículo (1)... View MoreHas File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2019  Lyrasis
Contact Us | Send Feedback